MOJA SZKOŁA W MINECRAFT

Regulamin Szkolnego Konkursu „Moja Szkoła w Minecraft”

§1 Organizatorzy konkursu

1. Organizatorem konkursu jest Zespół Szkół w Latowiczu.

§2 Uczestnicy konkursu

1. Konkurs przeznaczony jest dla uczniów Zespołu Szkół w Latowiczu.
2. Konkurs przeprowadza się z podziałem  na kategorie wiekowe
* I. kategoria: kl. I-III,
* II. Kategoria kl. IV-VIII.

§3 Cele konkursu

1. Aktywizacja uczniów do kreatywnego korzystania z gry Minecraft w celu realizacji autorskich projektów architektonicznych.
2. Propagowanie wiedzy na temat znajomości swojej szkoły.
3. Rozwijanie zainteresowań uczniów związanych z technologią komputerową.

§4 Warunki uczestnictwa

1. W konkursie mogą wziąć udział uczniowie Zespołu Szkół w Latowiczu.
2. Uczestnictwo w konkursie może być indywidualne lub grupowe ( max 5 osoby).
3. Warunkiem uczestnictwa w Konkursie jest dostarczanie pracy do p. Agnieszki Włodarczyk (nauczyciel informatyki) w wyznaczonym terminie.

§5 Zasady Konkursu

1. Zadaniem konkursu jest stworzenie projektu architektonicznego przy wykorzystaniu gry Minecraft odwzorowującego budynek szkoły oraz otoczenie.
2. W Pracy nie można stosować dodatkowych modów, itd.
3. Budowla i otoczenie powinny cechować się jak najwyższym poziomem odzwierciedlenia oryginału.
4. Każdy Uczestnik lub grupa (max. 3 osobowa) biorąca udział w Konkursu może zgłosić tylko jeden projekt.
5. Uczestnik przystępując do Konkursu zgadza się na publikację pracy na stronie internetowej oraz na profilu facebooka szkolnego
6. Po wysłaniu pracy do Konkursu nie ma możliwości dokonywania zmian w zgłoszonym projekcie.
7. Prace złożone po terminie nie biorą udziału w Konkursie.
8. Gotowe projekty można udokumentować wykonując zrzuty ekranu około 10 plików .jpg lub .png lub można dołączyć filmik/mapkę projektu należy dostarczyć na nośniku do p. Agnieszki Włodarczyk.

§6 Przebieg konkursu

1. Za dokonanie oceny przesłanej pracy i przyznanie nagród odpowiedzialna jest Komisja Konkursowa.
a) Uczniowie dostarczają projekty pani Agnieszce Włodarczyk (nauczyciel informatyki) do dnia 2 czerwca 2025 r.
b) Komisja wytypuje najlepsze projekty przedstawiające szkołę.

2. Komisje konkursowe dokonując oceny prac biorąc pod uwagę:
a) Poziom odzwierciedlenia oryginału.
b) Zastosowane elementy wizualne.
c) Dbałość o szczegóły, estetykę.
d) Stopień trudności.

3. Decyzja Komisji Konkursowej jest ostateczna i nie przysługuje od niej odwołanie.

4. Komisja Konkursowa ma prawo podjąć decyzję o przedłużeniu czasu trwania Konkursu i zmiany    terminu ogłoszenia wyników.

§7 Nagrody

1.Autorzy 3 najlepszych prac z każdej kategorii otrzymają atrakcyjne nagrody.

§8 Postanowienia końcowe

1. Zgłoszenie się uczestnika do Konkursu jest jednoznaczne z przyjęciem warunków niniejszego Regulaminu.
2. Za organizację konkursu odpowiada p. Agnieszka Włodarczyk.